זוג אחיזות קונוס

210.00

זוג אחיזות קונוס של Cube holds כולל רצועות.

צורת אחיזות הקונוס מאפשרת אחיזה גם לילדים בחלקה הצר יותר וגם לבוגרים. מאחז הקונוס הינו מאחז נינג’ה קלאסי המופיע בתוכנית בכל עונה בשלבים שונים.

זוג אחיזות קונוס בגרסא המשודרגת של הקיוב הולדס’.
הדוגמא הייחודית של הטראיבלים על הידיות מייצרת חיכוך גבוה עם כף היד ומייתרת את השימוש במגנזיום למניעת החלקה גם בתנאי חום ולחות.
האחיזה עשויה 2N18D-CHX2, פורמולה חדשנית רבת מרכיבים המבטיחה עמידות קיצונית לאורך שנים ומותאמת במיוחד גם לתנאי חוץ ומזג אוויר קשה.
אחיזות הקונוס מסופקות עם רצועות חיבור באורך 80 ס”מ  לחביקת העיגון.

צבע: כחול או אדום
פותח ומיוצר בישראל

תיאור

זוג אחיזות קונוס של Cube holds כולל רצועות.

צורת אחיזות הקונוס מאפשרת אחיזה גם לילדים בחלקה הצר יותר וגם לבוגרים. מאחז הקונוס הינו מאחז נינג’ה קלאסי המופיע בתוכנית בכל עונה בשלבים שונים.

זוג אחיזות קונוס בגרסא המשודרגת של הקיוב הולדס’.
הדוגמא הייחודית של הטראיבלים על הידיות מייצרת חיכוך גבוה עם כף היד ומייתרת את השימוש במגנזיום למניעת החלקה גם בתנאי חום ולחות.
האחיזה עשויה 2N18D-CHX2, פורמולה חדשנית רבת מרכיבים המבטיחה עמידות קיצונית לאורך שנים ומותאמת במיוחד גם לתנאי חוץ ומזג אוויר קשה.
אחיזות הקונוס מסופקות עם רצועות חיבור באורך 55 ס”מ  לחביקת המאחז (ללא צורך בטבעת חיבור) והעיגון.

צבע: כחול או אדום
פותח ומיוצר בישראל

Quick Comparison

Settingsזוג אחיזות קונוס removeרשת טיפוס removeקוואטרו רינגס removeClimbing board (אחיזות טיפוס) removeזוג אחיזות קונוס נינג'ה removeסט מזרני פאזל remove
Nameזוג אחיזות קונוס removeרשת טיפוס removeקוואטרו רינגס removeClimbing board (אחיזות טיפוס) removeזוג אחיזות קונוס נינג'ה removeסט מזרני פאזל remove
Imageזוג קונוסים קיוב הולדסninja yellow-netמכשול נינג'ה קוואטרו רינגסקלימבינג בורדמאחז קונוס נינג'ה
SKU256bt07
Rating
Price210.00 440.00 449.00 650.00200.001,390.00
Stock

המלאי אזל

9 במלאי

Availabilityהמלאי אזל9 במלאי
Add to cart

לרכישה

לרכישה

לרכישה

לרכישה

לרכישה

לרכישה

Descriptionזוג אחיזות קונוס של Cube holds כולל רצועות. צורת אחיזות הקונוס מאפשרת אחיזה גם לילדים בחלקה הצר יותר וגם לבוגרים. מאחז הקונוס הינו מאחז נינג'ה קלאסי המופיע בתוכנית בכל עונה בשלבים שונים.

זוג אחיזות קונוס בגרסא המשודרגת של הקיוב הולדס'. הדוגמא הייחודית של הטראיבלים על הידיות מייצרת חיכוך גבוה עם כף היד ומייתרת את השימוש במגנזיום למניעת החלקה גם בתנאי חום ולחות. האחיזה עשויה 2N18D-CHX2, פורמולה חדשנית רבת מרכיבים המבטיחה עמידות קיצונית לאורך שנים ומותאמת במיוחד גם לתנאי חוץ ומזג אוויר קשה. אחיזות הקונוס מסופקות עם רצועות חיבור באורך 80 ס"מ  לחביקת העיגון.

צבע: כחול או אדום פותח ומיוצר בישראל

רשת טיפוס המתאימה במיוחד לנינג'ות צעירות. משמשת גם להגעה למכשולים לילדים. רשת הנינג'ה היא המכשול הקל והנגיש ביותר לילדים צעירים המטפסים בקלות על הרשת. רשת הטיפוס משמשת כ"רשת נינג'ה" לאימון "נידנוד לרשת" קפיצה לרשת וכיוב'. יכולה לשמש גם כאמצעי בטיחות במקרה של התקנה בסמיכות לעצים/ קצה גג. הרשת ניתנת להתקנה עצמאית על הנינג'ה קיוב (או במקום מתאים אחר). הרשת מגיעה עם טבעות לתליה וכן עם צינור קיבוע לתחתית הרשת ומחברים מתאימים להתקנה עצמית. צבע: צהובקוואטרו רינגס הוא מכשול נינג'ה מעולה היכול לעמוד בזכות עצמו או לשמש במגוון צורות במסלולים. הקוואטרו רינגס מורכס מ4 טבעות "מחוברות" בשורה. ניתן לעבור מטבעת לטבעת (קל) לדלג על טבעת (קשה יותר) או לדלג על יותר... הקוואטרו רינגס משמש בעצמו כמעיין "מונקי בר" עם מרווחים קטנים במיוחד ולכן מתאים ביותר לילדים צעירים המתקשים לעבור מיכשולים מורכבים ולמתחילים. את הקוואטרו רינגס ניתן למקם בקו המסלול או לרוחב המסלול ולהשתמש בכולו כאלמנט מתנדנד. ניתן גם למקם את המכשול בעליה/ירידה באלכסון או תוך שימוש בנקודות חיבור מרכזיות (שישפיעו על כל יציבות המכשול ויעלו מאוד את רמת הקושי) המכשול מגיע עם 2 רצועות מולטי לופ ושתי טבעות המאפשרות שינוי גובה התקנת המתקן מיוצר בישראל.  טיפוס הוא יכולת נידרשת לנינג'ה ולכן אנו ממליצים לכם להתאמן על  climbing board. הלוח למעשה מדמה טיפוס (ללא שימוש ברגליים) על קיר טיפוס "צף" (שאינו מקובע). ניתן לתלות את המוצר על שתי נקודות החיבור בצדדים - וורסיה קלה יותר, או על נקודת החיבור המרכזית- וורסיה קשה מאוד. הלוח מגיע עם 6 אחיזות טיפוס בינוניות וגדולות המתאימות גם לצעירים ובמרכזו אחיזת "מגן נינג'ה" צמודה ללוח. מידות:  40 ס"מ * 120 ס"מ. המוצר מגיע עם שתי רצועת מולטי לופ +טבעות חיבור לתליה בגובה משתנה ע"פ הצורך. מיוצר בישראל אחיזה יצוקה בצורת קונוס. רמת קושי בינונית/גבוהה משמשת לאימוני גריפ ולמעברים. מגיעה ללא רצועה אחיזה יצוקה צבע: אדום/כחול מיוצרת בישראל סט המזרני פאזל המותאם למידות המתקן. המשטח מכסה את כל שטח הפעילות במתקן (3*3 מטר). הסט כולל 9 יחידות המרכיבות יחד את המשטח וניתן לפרק ולהרכיב אותו בקלות במידת הצורך. מזרני הפאזל מומלצים בהתקנת מתקן על משטח בטון/אספלט או ריצוף וכן במידה ומשתמשים במתקן ילדים צעירים מאוד.מזרני הפאזל עשויים גומי סופג אנרגיה בעובי 3.2 ס"מ. מעלים את כושר ספיגת הנפילות של הרצפה ומקטינים את החשש מפציעה. כרגע במלאי מזרנים בעובי 3.2 ס"מ בצבעים כחול/אדום ומזרנים 4 ס"מ בצבעים שחור/אפור. בהתקנה על דשא, חול או דשא סינטטי רך ניתן להתאמן בנינג'ה קיוב בצורה בטוחה בכל גיל גם ללא סט מזרני הפאזל.
Contentזוג אחיזות קונוס של Cube holds כולל רצועות. צורת אחיזות הקונוס מאפשרת אחיזה גם לילדים בחלקה הצר יותר וגם לבוגרים. מאחז הקונוס הינו מאחז נינג'ה קלאסי המופיע בתוכנית בכל עונה בשלבים שונים.

זוג אחיזות קונוס בגרסא המשודרגת של הקיוב הולדס'. הדוגמא הייחודית של הטראיבלים על הידיות מייצרת חיכוך גבוה עם כף היד ומייתרת את השימוש במגנזיום למניעת החלקה גם בתנאי חום ולחות. האחיזה עשויה 2N18D-CHX2, פורמולה חדשנית רבת מרכיבים המבטיחה עמידות קיצונית לאורך שנים ומותאמת במיוחד גם לתנאי חוץ ומזג אוויר קשה. אחיזות הקונוס מסופקות עם רצועות חיבור באורך 55 ס"מ  לחביקת המאחז (ללא צורך בטבעת חיבור) והעיגון.

צבע: כחול או אדום פותח ומיוצר בישראל

רשת טיפוס המתאימה במיוחד לנינג'ות צעירות. משמשת גם להגעה למכשולים לילדים. יכולה לשמש גם כאמצעי בטיחות במקרה של התקנה בסמיכות לעצים/ קצה גג. צבע: צהובקוואטרו רינגס הוא מכשול נינג'ה מעולה היכול לעמוד בזכות עצמו או לשמש במגוון צורות במסלולים. הקוואטרו רינגס מורכס מ4 טבעות "מחוברות" בשורה. ניתן לעבור מטבעת לטבעת (קל) לדלג על טבעת (קשה יותר) או לדלג על יותר... הקוואטרו רינגס משמש בעצמו כמעיין "מונקי בר" עם מרווחים קטנים במיוחד ולכן מתאים ביותר לילדים צעירים המתקשים לעבור מיכשולים מורכבים ולמתחילים. את הקוואטרו רינגס ניתן למקם בקו המסלול או לרוחב המסלול ולהשתמש בכולו כאלמנט מתנדנד. ניתן גם למקם את המכשול בעליה/ירידה באלכסון או תוך שימוש בנקודות חיבור מרכזיות (שישפיעו על כל יציבות המכשול ויעלו מאוד את רמת הקושי) המכשול מגיע עם 2 רצועות מולטי לופ ושתי טבעות המאפשרות שינוי גובה התקנת המתקן מיוצר בישראלטיפוס הוא יכולת נידרשת לנינג'ה ולכן אנו ממליצים לכם להתאמן על  climbing board. הלוח למעשה מדמה טיפוס (ללא שימוש ברגליים) על קיר טיפוס "צף" (שאינו מקובע). ניתן לתלות את המוצר על שתי נקודות החיבור בצדדים - וורסיה קלה יותר, או על נקודת החיבור המרכזית- וורסיה קשה מאוד. הלוח מגיע עם 6 אחיזות טיפוס בינוניות וגדולות המתאימות גם לצעירים ובמרכזו אחיזת "מגן נינג'ה" צמודה ללוח. מידות:  40 ס"מ * 120 ס"מ.ם המוצר מגיע עם שתי רצועת מולטי לופ +טבעות חיבור לתליה בגובה משתנה ע"פ הצורך. מיוצר בישראלאחיזת קונוס הינה אחת הצורות הפופולריות של אחיזות נינג'ה. חיבור בנקודה בודדת מגיע ללא רצועות.  סט המזרני פאזל המותאם למידות המתקן. המשטח מכסה את כל שטח הפעילות במתקן (3*3 מטר). הסט כולל 9 יחידות המרכיבות יחד את המשטח וניתן לפרק ולהרכיב אותו בקלות במידת הצורך. מזרני הפאזל מומלצים בהתקנת מתקן על משטח בטון/אספלט או ריצוף וכן במידה ומשתמשים במתקן ילדים צעירים מאוד.מזרני הפאזל עשויים גומי סופג אנרגיה בעובי 3.2 ס"מ. מעלים את כושר ספיגת הנפילות של הרצפה ומקטינים את החשש מפציעה. בהתקנה על דשא, חול או דשא סינטטי רך ניתן להתאמן בנינג'ה קיוב בצורה בטוחה בכל גיל גם ללא סט מזרני הפאזל.
Weightאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידע
Dimensionsאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידע
Additional information