טבעות נינג’ה

220.00

זוג טבעות נינג’ה מעץ. מותאמות לתליה על הנינג’ה קיוב.

הטבעות מיועדות לשימוש כמכשול נינג’ה. רצועת התליה מאפשרות תנועה מדוייקת של הטבעות בזמן פעילות. ישנן שתי אופציות להתקנה- אופציה קלה ואופציה לתליה כמכשול קשה יותר.

הטבעות מגיעות עם זוג רצועות תליה מותאמות באורך של 80 ס”מ (הניתנות לקיצור). הטבעות עשויות עץ בירצ’ איכותי, במידות המותאמות לתקן הישראלי.

מיוצרות בישראל.

תיאור

זוג טבעות נינג’ה מעץ. מותאמות לתליה על הנינג’ה קיוב.

הטבעות מיועדות לשימוש כמכשול נינג’ה. רצועת התליה מאפשרות תנועה מדוייקת של הטבעות בזמן פעילות. ישנן שתי אופציות להתקנה- אופציה קלה ואופציה לתליה כמכשול קשה יותר.

הטבעות מגיעות עם זוג רצועות תליה מותאמות באורך של 80 ס”מ (הניתנות לקיצור). הטבעות עשויות עץ בירצ’ איכותי, במידות המותאמות לתקן הישראלי.

מיוצרות בישראל.

Quick Comparison

Settingsטבעות נינג'ה removeסט כדורי הוק removeזוג גלגלי נינג'ה removeזוג אחיזות קונוס removeגלגל ענק removeסט מזרני פאזל remove
Nameטבעות נינג'ה removeסט כדורי הוק removeזוג גלגלי נינג'ה removeזוג אחיזות קונוס removeגלגל ענק removeסט מזרני פאזל remove
Imageטבעות נינג'הסט כדורי הוקזוג גלגלי נינג'הזוג קונוסים קיוב הולדסגלגל נינג'ה גדול
SKUset-1200bt07
Rating
Price220.00 290.00 990.00210.00 790.001,390.00
Stock

9 במלאי

Availability9 במלאי
Add to cart

לרכישה

לרכישה

לרכישה

לרכישה

לרכישה

לרכישה

Descriptionזוג טבעות נינג'ה מעץ. מותאמות לתליה על הנינג'ה קיוב. הטבעות מיועדות לשימוש כמכשול נינג'ה. רצועת התליה מאפשרות תנועה מדוייקת של הטבעות בזמן פעילות. ישנן שתי אופציות להתקנה- אופציה קלה ואופציה לתליה כמכשול קשה יותר. הטבעות מגיעות עם זוג רצועות תליה מותאמות באורך של 80 ס"מ (הניתנות לקיצור). הטבעות עשויות עץ בירצ' איכותי, במידות המותאמות לתקן הישראלי. מיוצרות בישראל. זוג אחיזות כדור נינג'ה המצוידות בוו לתפיסה + 5 טבעות ברזל לתליה. אחיזות הכדור קלות יותר לשימוש מאחיזות הדינמיט (וגם איתן זהו מכשול מאתגר...) מעבר המכשול נעשה כאשר האחיזות נישארות בידו של המתאמן והוא מעביר אותן מנקודת תליה אחת לאחרת. מכשול מהנה, ייחודי  ומעניין. עובד הן על יכולת האחיזה והן על התנועתיות, הקורדינציה והדיוק של המתאמן. 5 טבעות הברזל מגיעות עם רצועות תליה באורך 35 ס"מ. האחיזות הינן אחיזות יצוקות (מיוצרות בישראל). ניתן להשתמש בטבעות גם לאחיזות וו ("הוק") נוספות כמו דינמיט, ידיות T ועוד ניתן להשתמש בטבעות גם לאחיזות וו ("הוק") נוספות כמו כדורים, קונוסים וכיוב' האחיזות הינן אחיזות יצוקות. מיוצר בישראל צבע: כחול/אדום זוג גלגלי נינג'ה בקוטר 55 ס"מ. הגלגלים מסתובבים על מוטות הרוחב בנינג'ה קיוב. מאפשרים מעבר קל וזורם בינהם גם לנינג'ות צעירות. אחד המכשולים האייקונים והמהנים ביותר בעולם הנינג'ה. אידיאלים ללימוד תנועה המשכית וזרימה על המסלול. ניתנים להתקנה על כל אחד ממוטות הרוחב של הנינג'ה קיוב אחד אחרי השני במרחק ע"פ בחירה או במקביל. קוטר: 55 ס"מ צבעים: כחול ואדום מיוצר בישראלזוג אחיזות קונוס של Cube holds כולל רצועות. צורת אחיזות הקונוס מאפשרת אחיזה גם לילדים בחלקה הצר יותר וגם לבוגרים. מאחז הקונוס הינו מאחז נינג'ה קלאסי המופיע בתוכנית בכל עונה בשלבים שונים.

זוג אחיזות קונוס בגרסא המשודרגת של הקיוב הולדס'. הדוגמא הייחודית של הטראיבלים על הידיות מייצרת חיכוך גבוה עם כף היד ומייתרת את השימוש במגנזיום למניעת החלקה גם בתנאי חום ולחות. האחיזה עשויה 2N18D-CHX2, פורמולה חדשנית רבת מרכיבים המבטיחה עמידות קיצונית לאורך שנים ומותאמת במיוחד גם לתנאי חוץ ומזג אוויר קשה. אחיזות הקונוס מסופקות עם רצועות חיבור באורך 80 ס"מ  לחביקת העיגון.

צבע: כחול או אדום פותח ומיוצר בישראל

מתקן הנדנוד הכי מגניב לנינג'ות , גלגל ורטיקאלי המתחבר למוטות ה - monkey bar ב-ninja cube קוטר הגלגל 80 ס"מ . והוא הופך את החוויה שלכם לאחרת לחלוטין. הגלגל סובב על צירו מיוצר בישראל  סט המזרני פאזל המותאם למידות המתקן. המשטח מכסה את כל שטח הפעילות במתקן (3*3 מטר). הסט כולל 9 יחידות המרכיבות יחד את המשטח וניתן לפרק ולהרכיב אותו בקלות במידת הצורך. מזרני הפאזל מומלצים בהתקנת מתקן על משטח בטון/אספלט או ריצוף וכן במידה ומשתמשים במתקן ילדים צעירים מאוד.מזרני הפאזל עשויים גומי סופג אנרגיה בעובי 3.2 ס"מ. מעלים את כושר ספיגת הנפילות של הרצפה ומקטינים את החשש מפציעה. כרגע במלאי מזרנים בעובי 3.2 ס"מ בצבעים כחול/אדום ומזרנים 4 ס"מ בצבעים שחור/אפור. בהתקנה על דשא, חול או דשא סינטטי רך ניתן להתאמן בנינג'ה קיוב בצורה בטוחה בכל גיל גם ללא סט מזרני הפאזל.
Contentזוג טבעות נינג'ה מעץ. מותאמות לתליה על הנינג'ה קיוב. הטבעות מיועדות לשימוש כמכשול נינג'ה. רצועת התליה מאפשרות תנועה מדוייקת של הטבעות בזמן פעילות. ישנן שתי אופציות להתקנה- אופציה קלה ואופציה לתליה כמכשול קשה יותר. הטבעות מגיעות עם זוג רצועות תליה מותאמות באורך של 80 ס"מ (הניתנות לקיצור). הטבעות עשויות עץ בירצ' איכותי, במידות המותאמות לתקן הישראלי. מיוצרות בישראל.זוג אחיזות כדור נינג'ה המצוידות בוו לתפיסה + 5 טבעות ברזל לתליה. אחיזות הכדור קלות יותר לשימוש מאחיזות הדינמיט (וגם איתן זהו מכשול מאתגר...) מעבר המכשול נעשה כאשר האחיזות נישארות בידו של המתאמן והוא מעביר אותן מנקודת תליה אחת לאחרת. מכשול מהנה, ייחודי  ומעניין. עובד הן על יכולת האחיזה והן על התנועתיות, הקורדינציה והדיוק של המתאמן. 5 טבעות הברזל מגיעות עם רצועות תליה באורך 35 ס"מ. האחיזות הינן אחיזות Cube holds (מיוצרות בישראל). ניתן להשתמש בטבעות גם לאחיזות וו ("הוק") נוספות כמו דינמיט, ידיות T ועודזוג גלגלי נינג'ה הגלגלים מסתובבים על מוטות הרוחב בנינג'ה קיוב. מאפשרים מעבר קל וזורם בינהם גם לנינג'ות צעירות. אחד המכשולים האייקונים והמהנים ביותר בעולם הנינג'ה. אידיאלים ללימוד תנועה המשכית וזרימה על המסלול. ניתנים להתקנה על כל אחד ממוטות הרוחב של הנינג'ה קיוב אחד אחרי השני במרחק ע"פ בחירה או במקביל. מכשול פשוט ומהנה! קוטר: 55 ס"מ צבעים: כחול ואדום מיוצר בישראל  זוג אחיזות קונוס של Cube holds כולל רצועות. צורת אחיזות הקונוס מאפשרת אחיזה גם לילדים בחלקה הצר יותר וגם לבוגרים. מאחז הקונוס הינו מאחז נינג'ה קלאסי המופיע בתוכנית בכל עונה בשלבים שונים.

זוג אחיזות קונוס בגרסא המשודרגת של הקיוב הולדס'. הדוגמא הייחודית של הטראיבלים על הידיות מייצרת חיכוך גבוה עם כף היד ומייתרת את השימוש במגנזיום למניעת החלקה גם בתנאי חום ולחות. האחיזה עשויה 2N18D-CHX2, פורמולה חדשנית רבת מרכיבים המבטיחה עמידות קיצונית לאורך שנים ומותאמת במיוחד גם לתנאי חוץ ומזג אוויר קשה. אחיזות הקונוס מסופקות עם רצועות חיבור באורך 55 ס"מ  לחביקת המאחז (ללא צורך בטבעת חיבור) והעיגון.

צבע: כחול או אדום פותח ומיוצר בישראל

מתקן הנדנוד הכי מגניב לנינג'ות , גלגל ורטיקאלי גדול המתחבר למוטות ה - monkey bar (מוטות הרוחב ב-Ninja Cube) והופך את החוויה שלכם לאחרת לחלוטין. קל לאחיזה ומהנה מאוד לנידנוד. מתאים גם לנינג'ות צעירות. ניתן להתקנה על כל אחד ממוטות הרוחב של הנינג'ה קיוב.  סט המזרני פאזל המותאם למידות המתקן. המשטח מכסה את כל שטח הפעילות במתקן (3*3 מטר). הסט כולל 9 יחידות המרכיבות יחד את המשטח וניתן לפרק ולהרכיב אותו בקלות במידת הצורך. מזרני הפאזל מומלצים בהתקנת מתקן על משטח בטון/אספלט או ריצוף וכן במידה ומשתמשים במתקן ילדים צעירים מאוד.מזרני הפאזל עשויים גומי סופג אנרגיה בעובי 3.2 ס"מ. מעלים את כושר ספיגת הנפילות של הרצפה ומקטינים את החשש מפציעה. בהתקנה על דשא, חול או דשא סינטטי רך ניתן להתאמן בנינג'ה קיוב בצורה בטוחה בכל גיל גם ללא סט מזרני הפאזל.
Weightאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידע
Dimensionsאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידע
Additional information