זוג דינמייט הוק + 5 טבעות

330.00

זוג אחיזות “דינמיט” (“נר”) עבות המצויידות בוו לתפיסה + 5 טבעות ברזל לתליה.

מעבר המכשול נעשה כאשר האחיזות נישארות בידו של המתאמן והוא מעביר אותן מנקודת תליה אחת לאחרת.

מכשול מהנה, ייחודי  ומעניין. עובד הן על יכולת האחיזה והן על התנועתיות, הקורדינציה והדיוק של המתאמן.

5 טבעות הברזל מגיעות עם רצועות תליה באורך 35 ס”מ.

האחיזות הינן אחיזות יצוקות (מיוצרות בישראל).

ניתן להשתמש בטבעות גם לאחיזות וו (“הוק”) נוספות כמו כדורים, קונוסים וכיוב’

מק"ט: fur08-1 קטגוריה: תגיות: , ,

תיאור

זוג אחיזות “דינמיט” (“נר”) עבות המצויידות בוו לתפיסה + 5 טבעות ברזל לתליה.

מעבר המכשול נעשה כאשר האחיזות נישארות בידו של המתאמן והוא מעביר אותן מנקודת תליה אחת לאחרת.

מכשול מהנה, ייחודי  ומעניין. עובד הן על יכולת האחיזה והן על התנועתיות, הקורדינציה והדיוק של המתאמן.

5 טבעות הברזל מגיעות עם רצועות תליה באורך 35 ס”מ.

האחיזות הינן אחיזות יצוקות (מיוצרות בישראל).

ניתן להשתמש בטבעות גם לאחיזות וו (“הוק”) נוספות כמו כדורים, קונוסים וכיוב’

Quick Comparison

Settingsזוג דינמייט הוק + 5 טבעות removeזוג ידיות נינג'ה removeמגן נינג'ה קיוב removeסט מזרני פאזל removeטרפז מעופף removeטבעות נינג'ה remove
Nameזוג דינמייט הוק + 5 טבעות removeזוג ידיות נינג'ה removeמגן נינג'ה קיוב removeסט מזרני פאזל removeטרפז מעופף removeטבעות נינג'ה remove
Imageדינמיט הוק סטידיות קיוב הולדס כחולמאחז מגן נינג'ה קיובטרפז מעופףטבעות נינג'ה
SKUfur08-1bt05bt07
Rating
Price330.00 120.00 99.001,390.00 145.00220.00
Stock

9 במלאי

Availability9 במלאי
Add to cart

לרכישה

לרכישה

לרכישה

לרכישה

לרכישה

לרכישה

Descriptionזוג אחיזות "דינמיט" ("נר") עבות המצויידות בוו לתפיסה + 5 טבעות ברזל לתליה. מעבר המכשול נעשה כאשר האחיזות נישארות בידו של המתאמן והוא מעביר אותן מנקודת תליה אחת לאחרת. מכשול מהנה, ייחודי  ומעניין. עובד הן על יכולת האחיזה והן על התנועתיות, הקורדינציה והדיוק של המתאמן. 5 טבעות הברזל מגיעות עם רצועות תליה באורך 35 ס"מ. האחיזות הינן אחיזות יצוקות (מיוצרות בישראל). ניתן להשתמש בטבעות גם לאחיזות וו ("הוק") נוספות כמו כדורים, קונוסים וכיוב' זוג ידיות אחיזה מתנדנדות. מכשול בסיסי המאפשר עבודה על עקרונות התנועה הבסיסיים. מתאים מאוד גם לילדים ולעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הנינג'ה. ניתן לשלב במסלולים ובעבודה על תליה/נידנוד. הידיות מגיעות עם חבל מובנה המשמש לתלייתם באורך של 80 ס"מ. ניתן לתלות את הידיות בגובה גבוה יותר ע"י ליפוף החבל פעם נוספת על קונסטרוקציית המתקן. הידיות הן מליין ה Cube Holds. הדוגמא הייחודית של הטראיבלים על הידיות מייצרת חיכוך גבוה עם כף היד ומייתרת את השימוש במגנזיום למניעת החלקה גם בתנאי חום ולחות. האחיזה עשויה 2N18D-CHX2, פורמולה חדשנית רבת מרכיבים המבטיחה עמידות קיצונית לאורך שנים ומותאמת במיוחד גם לתנאי חוץ ומזג אוויר קשה.

אורך: 18 ס"מ (מתאים גם לילדים) צבע: כחול / אדום פותח ומיוצר בישראל

מגן נינג'ה קיוב היא אחיזה תלויה ייחודית, משלבת יופי ואופי... לוגו הנינג'ה קיוב הינו מתומן שאינו שווה צלעות ומאפשר שימושים שונים באחיזה: "סלופ" עדין לשתי ידיים בחלקה העליון,""פינצ'" וכמעט ורטיקלי בחלק המרכזי, פינצ' שלילי בחלק התחתון ופינצ' "אנדר" קשה במיוחד בתחתית. עובי האחיזה כ4 ס"מ ולכל אורכה ישנו "אינקאט" קטן ומאתגר... אחיזה מעניינת, מגוונת ומתאימה כחלק ממסלול או לעבודה על כוח סטטי ויכולת אחיזה. האחיזה מגיעה עם רצועת תליה באורך 55 ס"מ צבע: כחול תוצרת ישראל  סט המזרני פאזל המותאם למידות המתקן. המשטח מכסה את כל שטח הפעילות במתקן (3*3 מטר). הסט כולל 9 יחידות המרכיבות יחד את המשטח וניתן לפרק ולהרכיב אותו בקלות במידת הצורך. מזרני הפאזל מומלצים בהתקנת מתקן על משטח בטון/אספלט או ריצוף וכן במידה ומשתמשים במתקן ילדים צעירים מאוד.מזרני הפאזל עשויים גומי סופג אנרגיה בעובי 3.2 ס"מ. מעלים את כושר ספיגת הנפילות של הרצפה ומקטינים את החשש מפציעה. כרגע במלאי מזרנים בעובי 3.2 ס"מ בצבעים כחול/אדום ומזרנים 4 ס"מ בצבעים שחור/אפור. בהתקנה על דשא, חול או דשא סינטטי רך ניתן להתאמן בנינג'ה קיוב בצורה בטוחה בכל גיל גם ללא סט מזרני הפאזל.אחיזת "טרפז מעופף" אחיזת נינג'ה קלאסית ובסיסית לכל לימוד תליה, נדנוד ותרגילי כוח. אחיזה ברמה קלה המאפשרת שימוש בשתי ידיים במקביל. מגיעה עם שתי רצועות יעודיות 55 ס"מ + 2 טבעות. המאפשרות התקנה קלה בכמה גבהים ע"פ הצורך. צבע: שחור אורך: 72 ס"מ  זוג טבעות נינג'ה מעץ. מותאמות לתליה על הנינג'ה קיוב. הטבעות מיועדות לשימוש כמכשול נינג'ה. רצועת התליה מאפשרות תנועה מדוייקת של הטבעות בזמן פעילות. ישנן שתי אופציות להתקנה- אופציה קלה ואופציה לתליה כמכשול קשה יותר. הטבעות מגיעות עם זוג רצועות תליה מותאמות באורך של 80 ס"מ (הניתנות לקיצור). הטבעות עשויות עץ בירצ' איכותי, במידות המותאמות לתקן הישראלי. מיוצרות בישראל.
Contentזוג אחיזות "דינמיט" ("נר") עבות המצויידות בוו לתפיסה + 5 טבעות ברזל לתליה. מעבר המכשול נעשה כאשר האחיזות נישארות בידו של המתאמן והוא מעביר אותן מנקודת תליה אחת לאחרת. מכשול מהנה, ייחודי  ומעניין. עובד הן על יכולת האחיזה והן על התנועתיות, הקורדינציה והדיוק של המתאמן. 5 טבעות הברזל מגיעות עם רצועות תליה באורך 35 ס"מ. האחיזות הינן אחיזות יצוקות (מיוצרות בישראל). ניתן להשתמש בטבעות גם לאחיזות וו ("הוק") נוספות כמו כדורים, קונוסים וכיוב'זוג ידיות אחיזה מתנדנדות. מכשול בסיסי המאפשר עבודה על עקרונות התנועה הבסיסיים. מתאים מאוד גם לילדים ולעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הנינג'ה. ניתן לשלב במסלולים ובעבודה על תליה/נידנוד. הידיות בעלות גימור מותאם שאינו פוגע בידים בשעת הפעילות. הידיות מתחברות ישירות לקונסטרוקציה בעזרת החבל המובנה ואינן דורשות רצועת חיבור או טבעת. הידיות מגיעות עם חבל לתליה מונמכת של 80 ס"מ - ניתן לקצר את החבל ולשנות את גובה התליה.מגן נינג'ה קיוב היא אחיזה תלויה ייחודית, משלבת יופי ואופי... לוגו הנינג'ה קיוב הינו מתומן שאינושווה צלעות ומאפשר שימושים שונים באחיזה: "סלופ" עדין לשתי ידיים בחלקה העליון,""פינצ'" וכמעט ורטיקלי בחלק המרכזי, פינצ' שלילי בחלק התחתון ופינצ' "אנדר" קשה במיוחד בתחתית. עובי האחיזה כ4 ס"מ ולכל אורכה ישנו "אינקאט" קטן ומאתגר... אחיזה מעניינת, מגוונת ומתאימה כחלק ממסלול או לעבודה על כוח סטטי ויכולת אחיזה. האחיזה מגיעה עם רצועת תליה באורך 55 ס"מ צבע: כחול תוצרת ישראל סט המזרני פאזל המותאם למידות המתקן. המשטח מכסה את כל שטח הפעילות במתקן (3*3 מטר). הסט כולל 9 יחידות המרכיבות יחד את המשטח וניתן לפרק ולהרכיב אותו בקלות במידת הצורך. מזרני הפאזל מומלצים בהתקנת מתקן על משטח בטון/אספלט או ריצוף וכן במידה ומשתמשים במתקן ילדים צעירים מאוד.מזרני הפאזל עשויים גומי סופג אנרגיה בעובי 3.2 ס"מ. מעלים את כושר ספיגת הנפילות של הרצפה ומקטינים את החשש מפציעה. בהתקנה על דשא, חול או דשא סינטטי רך ניתן להתאמן בנינג'ה קיוב בצורה בטוחה בכל גיל גם ללא סט מזרני הפאזל.אחיזת "טרפז מעופף" אחיזת נינג'ה קלאסית ובסיסית לכל לימוד תליה, נדנוד, תרגילי כוח וכמובן במסלולי נינג'ה בכל רמה. אחיזה ברמה קלה המאפשרת שימוש בשתי ידיים במקביל. מגיעה עם שתי רצועות יעודיות 55 ס"מ + 2 טבעות. המאפשרות התקנה קלה בכמה גבהים ע"פ הצורך. צבע: שחור אורך: 72 ס"מזוג טבעות נינג'ה מעץ. מותאמות לתליה על הנינג'ה קיוב. הטבעות מיועדות לשימוש כמכשול נינג'ה. רצועת התליה מאפשרות תנועה מדוייקת של הטבעות בזמן פעילות. ישנן שתי אופציות להתקנה- אופציה קלה ואופציה לתליה כמכשול קשה יותר. הטבעות מגיעות עם זוג רצועות תליה מותאמות באורך של 80 ס"מ (הניתנות לקיצור). הטבעות עשויות עץ בירצ' איכותי, במידות המותאמות לתקן הישראלי. מיוצרות בישראל.
Weightאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידע
Dimensionsאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידעאין מידע
Additional information